Feeds on Instagram

by - 16:47:00


Having a theme on your feeds is currently a trend for every Instagram user. Like myself, I have a messy feeds. Tak tentu punya feeds. Kejap macam moody kejap macam itu ini. Usually I will delete some photos before starting new feeds. Tapi sebab dah malas dan don't care already, jadi biarkanlah.

Mungkin ada yang tanya feeds yang saya maksudkan ni macam mana etc. Bagi yang tak pernah tahu, feeds yang saya maksudkan ni seperti gambar yang kita upload ke Instagram mempunyai filter yang lebih kurang sama dengan gambar-gambar sebelumnya. Senang cerita, hampir semua gambar nampak tona sekata lol what even with the tona sekata. I don't even know what I'm explaining guys, perut tengah sakit ni shh shh.


This is one of my favourite. Banyak lagi Instagram yang lain tapi malas nak screenshot yang lain lain. The thing that I like about this person punya Instagram, gambar semua amazing. Oh and another one yang saya rasa semua orang kenal kot.


Keba's feeds sangat sangat clean. Ada lagi contoh macam Tumblr and then black and white, you can find on Instagram too. But I shall say most of my favourites macam ala ala ke arah photography lol - and this guy, erikschlz telah menginspirasikan saya (I can't believe I just said that omg). I really loooove his feeds. And actually I found his Instagram on Youtube bcs he has had posted a video : How to edit the photos on Instagram if not mistaken. Yep.

 

Somehow for me Instagram is like the second Flickr sebab kadang-kadang Flickr can be sangat berat atau slow to open the site. Saya tak tahulah kalau saya sorang je yang menghadapi masalah ni tapi sekarang saya dah agak kurang suka nak bukak Flickr sebab slow sangat sangat.

My next post will be about ; Preset on VSCO Cam

You May Also Like

8 comments

  1. seriously teringin but tak pandai nak susun feed kemas kemas. omg sis, feed goals!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahah betul! Memang susah sikit nak susun kemas kemas. Nah, my feeds ain't that good :)

      Delete
  2. HAHAHAA, saya punya feeds pun bersepah. takde tema. sukati jee nak upload apaa. orang lain punya lawa jeee. iger famous

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahah samalah! Saya ada tema tapi tak menentu hahahahah. Yes, iger famous memang selalu lawa lawa feeds diaorang.

      Delete
  3. adoi tak pandai betul nak jadikan feeds lawa macam ni haha last-last delete semua gambar T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun sama ja, delete gambar bila rasa tak lawa hahahahah!

      Delete
  4. sama lah suka padam gambar jugak haha

    ReplyDelete